perjantai 1. kesäkuuta 2012

MOI kaikille! HELLO everyone!


Tää on mun eka blogi joten en oo ehkä niin hyvä viel kirjottaa. Mut juttu on tämä:


En osannu päättää kumpi on ihanampi, Robin vai Justin, niin perustin tän blogin. Toivottavasti saan/saadaan pidettyä blogi elossa vaikka en osaa kirjoittaa niin hyvin.


Koitan joka päivä saada tänne jotain molemmista pojista. Kuvia tai uutisia tai jotai vaa x) tilaa sit jos vaan kiinnostaa


This is my first blog so I'm not so good writing. But this is the deal:


I cant deside who is better, Robin (from FINLAND) or Justin Bieber (USA), so I made this blog. I hope
you write comments even I'm not so good in writing english.


I try to post some thing about both boys every time.


-Minttu Maria


ps. tässä ekat kuvat. these are first pictures

PPS. KUMMASTA TYKKÄÄTTE ENEMMÄN JA MIKSI? WHO DO YOU LIKE MORE AND WHY?

3 kommenttia:

  1. Mä kuuntelen molemmilta oikeestaa vaa yhtä biisii, Robinilta Frontside Olliee ja Justin Bieberiltä sitä Live My Life biisii mis on Far East Movement myös. :D Tykkään noitten biisien perusteel enemmän Justin Bieberistä, vaikken kumpaakaa oikeestaa mitenkää fanita. Mun iskäki tykkää tosta Live My Life biisitä ku pari kertaa kysyny mitä biisii mä oikee kuuntelen ku kuuluu alakertaa asti ku omas huonees kuuntelen kovaa musaa, ei se laulu kuulu vaa se musiikki. :D Paljon asiaa ku oon vähän juonu enkä osaa kunnolla selittää mut joo, kiva erilainen blogi sulla ku ei oo semmonen perus tylsä. :---)

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi! Kiitti tosi paljon. Koitan olla yhtä aikaa asiallinen mut sitten kuitenkin jotain hauskaakin saada sitten mukaan :)

    Joo noi on ihania biisejä. Varsinki Live My Life.

    Kiitti tosi paljon. Toivottavasti nyt saan pidettyä tätä pystyssä.

    Pus :))

    VastaaPoista
  3. Mä kuuntelen Robinii pelkästää... En tykkää Bieberist koska must se on jotenki vaa ällö...

    VastaaPoista